Čeština
Peugeot 508

Nový Peugeot 508

 Nový Peugeot 508 mění vše. Nová nízká a kompaktní karoserie, ostrý a svalnatý design exteriéru, pozoruhodný interiér s uspořádáním kabiny Peugeot i-Cockpit®… Nový Peugeot 508 je příslibem intenzivních zážitků. Díky svým příkladným jízdním vlastnostem, novým motorům a bohaté technologické výbavě představuje rovněž generační skok z hlediska kvality a stává se tak vlajkovou lodí posunu značky směrem k luxusnějším vozům.

K dispozici s benzínovým, naftovým i plug-in hybridním motorem 4×4.

Objevte nový Peugeot u Domanský.cz

Rádi Vám nezávazně poskytneme jakékoli informace k tomuto modelu, značkové 5 leté záruce, možnostech financování na míru vaší peněžence, značkového servisu, výhodách klubu Domanský.cz či nabídneme termín testovací jízdy. Nový vůz je možné financovat operativním leasingem, spotřebitelským úvěrem nebo v hotovosti. Váš stávající vůz jakékoli značky rádi odkoupíme na protiúčet. Domanský.cz, to je vždycky něco navíc.

Jméno*

Příjmení*

E-mail*

Telefon*

Pobočka

Vaše zpráva

Proč si vybrat nový Peugeot 508?

 

Změna koncepce v náročném segmentu

V tradičním, relativně konzervativním segmentu D jsme v Evropě již čtyři roky svědky stagnace trhu, které předcházelo více než deset let poklesu. Tato automobilová kategorie je pod tlakem nejrůznějších konkurenčních nabídek a tvarů karoserie, zejména vozů SUV, a může se prosadit jen cestou rozmanitější a vyhraněnější nabídky prémiových výrobců.

V této souvislosti byl v případě vozu Peugeot 508 cíl designérů značky jasný: přejít od klasické čtyřdveřové siluety s odděleným zavazadlovým prostorem k pětidveřové karoserii, která v sobě spojuje prvky karoserií typu kupé a fastback.

Odvážný design

Nový Peugeot 508 upoutá na první pohled silou své expresivity a dynamickým postojem. Výška vozu byla snížena – na pouhých 140 cm – a jeho aerodynamické plynulé linie připomínají styl kupé.

Přední strana působí impozantně až agresivně. Mezi světlomety Full LED, které se přímo inspirovaly u nejnovějšího koncepčního vozu značky, Peugeot Instinct, se prosazuje jemně propracovaná šachovnicová maska chladiče. Uprostřed ní trůní logo lva a na nose kapoty je umístěno označení 508. Nový Peugeot 508 tak vzdává hold svým slavným předchůdcům, vozům Peugeot 504 a 504 kupé.

 Vertikální vizuální podpis s opalescenčními LED denními světly dodává vozu výraznou exkluzivní identitu. Mají ostrý a štíhlý tvar a rámují celý předek vozu. Táhnou se od světlometů až po mřížky sání vzduchu v náraznících.

Plochá, široká a členitá kapota byla pro dynamizaci celého vozu na maximum snížena. Designéři věnovali péči jejím liniím, které působí z pohledu zepředu i zboku velmi čistě.  Taková pozornost věnovaná vytvarování karoserie se v automobilovém průmyslu vyskytuje pouze u prémiových nebo výjimečných vozů.

Všechny tyto vlastnosti dodávají vozu nový Peugeot 508 sílu charakteru a posilují také konkrétní vnímání luxusní kvality.

Kabina s  řešením Peugeot i-Cockpit®

Vstoupit do kabiny vozu nový Peugeot 508 je jako vstoupit do jiného světa, světa, který je překvapivý, originální a vysoce kvalitní. Zrak okamžitě upoutá velkolepá a velmi luxusní palubní deska. Nový Peugeot 508 totiž ukrývá nejnovější verzi uspořádání kabiny Peugeot i-Cockpit®.

 

Vysoký komfort a špičková kvalita

Nový Peugeot 508 představuje skutečnou pozvánku k cestování první třídou. Volba a kvalita materiálů použitých u dekorativních prvků nebo u čalounění a péče věnovaná jejich zpracování – to vše přispělo k tomu, že na posádku čeká příjemné, moderní a elegantní prostředí kabiny.

 

Ohromující úroveň výbavy a podpůrných prvků řízení

Nový Peugeot 508 nabízí širokou škálu nejmodernějších podpůrných prvků řízení, které jsou odpovědí na stále náročnější kritéria EuroNCAP. Najdeme zde:

  • Systém nočního vidění, v tomto segmentu dosud nevídaný;
  • Systém automatického nouzového brzdění poslední generace (rozpozná chodce a cyklisty, a to ve dne i v noci, do rychlosti 140 km/hod.) a systém varování před srážkou;
  • Aktivní varování před neúmyslným opuštěním jízdního pruhu (nebo vozovky);
  • Systém sledování bdělosti řidiče;
  • Automatické přepínání dálkových světel;
  • Systém rozpoznání dopravního značení s rychlostním omezením;
  • Rozšířené rozpoznávání dopravních značek (stop, zakázaný směr jízdy);
  • Adaptivní tempomat s funkcí Stop & Go (s automatickou převodovkou EAT8);
  • Systém udržování vozu v jízdním pruhu (spojený se systémem ACC Stop & Go);
  • Aktivní systém sledování mrtvého úhlu;

 

Zcela nový systém nočního vidění používá infračervenou kameru a umožňuje rozpoznat osoby a zvířata před vozem ve tmě nebo v podmínkách s nízkou viditelností. Systém funguje na dálku až 200–250 m, tedy více než dosah potkávacích světel, infračervené záběry zobrazuje na digitálním přístrojovém panelu v zorném poli řidiče.

V městském provozu má řidič pro určité manévry k dispozici další podpůrné prvky řízení, jako je Visiopark 2 (výhled v úhlu 360°) a poslední generace systému Full Park Assist s perimetrickou funkcí Flankguard (pouze s automatickou převodovkou EAT8). V tomto případě systém během parkování nebo vyjíždění z parkovacího místa automaticky ovládá řízení, zrychlení a brzdění.

Systémy využívající mobilní připojení nijak nezaostávají, protože nový Peugeot 508 nabízí:

  • funkci Mirror Screen kompatibilní s protokoly MirrorLink, Android Auto a Apple CarplayTM a umožňující hlasové ovládání (prostřednictvím telefonu);
  • indukční nabíjení telefonů (přístroje kompatibilní s normou Qi).

Balíček Peugeot Connect zahrnuje 3D on-line navigaci se službou TomTom® Traffic a ještě více rozšiřuje možnosti nových technologií, a to hned ve třech oblastech: navigace, bezpečnost, (Peugeot Connect SOS & Assistance) a údržba (služby ke stažení v rámci paketů Peugeot Connect).

 

Účinnost a výkony

Ke snížení úrovně emisí CO2 na nejnižší hodnoty přispívá řada prvků: architektura vozu, úprava jeho objemů, optimalizace rozměrů, snížení hmotnosti, aerodynamika i motory.

Nový Peugeot 508 je tak vybaven motory nejnovější generace PureTech a BlueHDi (všechny s  technologií SCR) splňujících emisní normu Euro 6.c (6.2) hodnotami emisí CO2 „Best in Class“. Tyto výkony jsou o to pozoruhodnější, že již nyní zohledňují nové technické požadavky postupu WLTP, jenž usiluje o harmonizaci homologované a reálné úrovně spotřeby vozů.

V nabídce jsou dva nové typy benzínových motorů (v závislosti na daném trhu), jejichž základem je motor 1,6 l PureTech:

  • 6 PureTech 180 k S&S s automatickou osmistupňovou převodovou EAT8;
  • 6 PureTech 225 k S&S s automatickou osmistupňovou převodovou EAT8 (pouze verze GT). Tato verze ve spojení s režimem Sport u řízeného odpružení zajišťuje mrštnost a reaktivnost zasluhující označení GT.

V nabídce jsou dále čtyři dieselové motory (v závislosti na daném trhu), jejichž základem jsou motory 1,5 l a 2,0 l BlueHDi:

  • 5 BlueHDi 130 k S&S s manuální šestistupňovou převodovkou BVM6, což je základní verze, jediná s manuální šestistupňovou převodovkou;
  • 5 BlueHDi 130 k S&S s automatickou osmistupňovou převodovou EAT8;
  • 0 BlueHDi 160 k S&S s automatickou osmistupňovou převodovou EAT8;
  • 0 BlueHDi 180 k S&S s automatickou osmistupňovou převodovou EAT8.